Informatie
Betaalmogelijkheden
Alle betalingen gaan via www.mollie.com met de volgende betaalmethodes:
- iDeal
- Creditcard
- Apple Pay
- Bancontact
- Overboeking
Indien u tijdens het plaatsen van uw bestelling kiest voor deze betaaloptie, dient u het bedrag handmatig over te maken naar onze bankrekening. Vermeld hierbij dan uw klantnummer en ordernummer. ITHanke/PhotoHanke rekeningnummer: IBAN: NL71ABNA0563425334
Let bij deze betaalmethode op een verwerkingstijd van enkele werkdagen. Uw order zal pas verzonden worden zodra de betaling bevestigd is. Om dit proces te versnellen kunt u een betaalbevestiging versturen aan [email protected]. Hiermee zullen wij uw order vaak nog dezelfde werkdag kunnen versturen.
Verzendmethodes
We gebruiken voor Nederland en België met name PostNL omdat zij de ruimste verzendtijden hebben. Bestellingen die op voorraad zijn, worden op werkdagen voor 18:00 dezelfde werkdag nog verzonden.
PostNL
UPS
Met de UPS verrichten we de meeste internationale zendingen, maar deze koeriersdienst kan ook prima voor Nederland en België worden toegepast. Let hierbij wel op de vroegere besteltijd. Orders voor 15.30 worden dezelfde werkdag verzonden, orders na 15:30 worden automatisch doorgeschoven naar de volgende werkdag.
Bij zendingen anders dan Nederland en België passen wij een aangepast verzendtarief toe op basis van gewicht en bestemmingsland. Voor veel landen geeft de webshop dit automatisch weer en anders kunt u hiervoor contact opnemen.
Retourneren
Maak een ticket aan via de Support pagina van ITHanke.
Retouradres
U kunt uw RMA versturen naar:
ITHanke
de Hof 14
7218LB Almen
The Netherlands
Reparatie of vervanging
Bent u benieuwd of wij uw product repareren of vervangen? Dit is afhankelijk van het type defect en zal per situatie bekeken moeten worden. We proberen het artikel altijd binnen twee werkdagen te testen en weer werkend te krijgen. Mocht reparatie geen oplossing bieden dan vervangen we het artikel voor een gelijkwaardig artikel. Dit zal meestal een nieuw artikel zijn, maar kan bijvoorbeeld ook een gebruikt exemplaar zijn geweest. De staat waarin het defecte artikel is verkregen is hierbij doorslaggevend.
Retourneren producten
Zakelijke klanten kunnen producten retourneren binnen de eerste 30 dagen, maar krijgen geen geld teruggestort. Het geld wordt als een tegoed in het account geplaatst waarvoor andere producten kunnen worden aangeschaft. Het percentage wat we crediteren is afhankelijk van enkele factoren.
Er zitten wel voorwaarden aan het retourneren en elke aanvraag wordt per geval bekeken. Bij retourneren geldt dat het product in een originele en onbeschadigde verpakking moet worden teruggestuurd. Indien er gebruikerssporen aanwezig zijn op de verpakking of het product (zoals een gebroken seal of krassen) dan rekenen we hiervoor minimaal -15% kosten van de aanschafwaarde. Dit percentage kan oplopen op basis van de staat waarin we het product retour krijgen.
Een retour is alleen aan te vragen per email.
Garantietermijn
We hanteren een garantietermijn van twee jaar op alle onze producten van Ubiquiti, MikroTik en IgniteNet. Voor het bepalen van deze garantietermijn hanteren we de factuurdatum waarop u het product bij ons heeft aangeschaft. Zelf producten op voorraad houden is daarmee op eigen risico, dit valt buiten onze garantietermijn